Thursday, August 20, 2009

oh da lame x jwb!!~

1.Kekasih saya adalah :

katil sy~..ntah..hati kering


2. Saya sedang mendengar :
titisan hujan jatuh ke bumbung rumah saye

3. Mungkin saya patut ;
tido je skrg sebab hujan...mlm tadi sy tak tito nyenyak..wuuuu..

4. Saya baru sudah :
ym dgn jejaka2 hot~


5. Beza rakan, sahabat, kawan :
ntah..same tapi x serupe..g check kamus dewan!!

6. Saya tidak faham :
banyak benda..mls tulis~

7. Saya perlu mencari:
hidup baru!!~

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
g tgk tv kat atas...mummy mahu tonton tv pula~~~

9. Makna kehidupan :
hanya sekali dan jgn dibaziri dgn benda2 bodo..~

11. Saya paling suka :
berangan sorg2..aman jeh~

12. Saya akan cuba :
jadi pandai..borink la jadi bodo~

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
adat dan budaya..susah nak ubah~

14. Telefon bimbit saya :
suda dicampak ke mana tah~

15. Katil saya :
sgt kosong~bosan lah~~

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
awk da ade org cop??bosan lah~

17. Teknologi adalah :
sesuatu yg patut di-follow~

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
sy hentam tabur je ape yg sy suke..~

19. Semalam :
sumpah best!!!klua mlm2 gelak2 pecah perut..lame doe x buat!!

20. Hari ini ;
hari kames 20 ogos 2009..

21. Malam ini saya akan :
tidor yg nyenyak~

22. Esok pula saya akan :
sambung tidor p++ mkn puas2 sbb sabtu da puasa..nnt lembik~~hahaha

23. Saya betul2 inginkan :
kehidupan yg happy...

24. Badminton atau futsal? :
futsal.

25. Karaoke :
dah penat dah melalak. next question please.

26. Kereta :
kelisa tp my mom punye..kerete sendiri tade sbb mls jaga..

27. Bilik yang terang atau gelap :
gelap. saya tak suka terang. saya vampire.

28. Makanan jepun adalah :
berasal dari jepun..tp tekak saya takleh terima..hoho jimat duet takyah g sushi king~

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
saya rasa saya suka awak tp saya malas nak suka org..maaf la yea..

No comments: