Tuesday, May 19, 2009

oh hari~

sedang menghirup teh yg sgt sedaaappp..greeetttt bunyi fone vibrate..huh mummy..adk da kong kat skola..kene g anta pam bg die hidup..hmm sejak akhir2 nie..same ade adk mmg takkan g skola atau kalau die skola pon tak abes..mesti blk..ade je alasan..saket perot..gastrik..asma..n wtsoeva mcm nak cekik jeh dowh!!! stgh hari ats jln..bwk kete cam da 8 taun x bwk..apsal ntah..huh~

ok..den mak ajak dinner luar!! yes2!! usha2 gak baju 4 dinner..hmm chantek!! tp tade duet..isk..nnt2 la..then mak ckp sementara tggu kitorg td, die ade jumpe baju..so kitorg g tgk la..hakelaaaah baju kurung..baju yg aku sgt2 cube elak!!..chantek tp harga rm400..celah mane nak korek duet banyak tuh!!! tp takpe..aku takkan beli pon..da la mahal..jarang!! n aku mmg tanak pakai kurung!!!! then mak tunjuk baju punjabi..what??nnt same dgn my dear..takmoh!! berbeda lebey hebat!!heh....


ok aku menangis lagi...tp bukan sbb benda bodo + stupid..nie sbb~~~~




aku ade novel die tapi cam mls nak abeskan..haha name pon novel english..mmg segan gile la nak bace!! td tgk pon cam eh ape gile laju die ckp..da la british..naseb ade subtitle..waaaahh sgt menyentuh perasaan..cinta yg terhalang..isk..

elokla 4 sesape yg nak ambk muet sem dpn..sorry guys aku tatawu bile kene daftar sbb ak mls study lagi..sem 6 tadela berat sgt nak blaja muet..ehek..mcm aku sorg je plak tuh nk g ambk muet sem 6..takpelah..mls susahkan diri sendiri kalau ambk awl..
ok.cukup.bye

1 comment:

Judiene said...

best sgt ke cite atonement tu??
cm nk tgk tp cm xbes je..
hakhakhak..