Thursday, May 14, 2009

oh saye

ke muar..bukan house hunting..sbb da ade..takyah hunt2..bapak beautifulllll!!!! tp agak jaoh dgn spital...

actually my fwen yg nk cari so i think da mls da nk fone calls cari umah..tetibe die ckp tade..ok aku on google map cari spital n taman2...pergh banyaknye taman!!! phone calls jgn cter la..menjunam kredit aku..but then my jiran blk muar..so asked 4 her help..mlm tu gak dpt!!! die kate tggl umah die..xde org ddk umah tu n sebolan skali je pon die dtg jenguk..ok..thx aunt!! but still i tot nk lagi dekat...aunt kate..umah mak die..so i checked 0.98 km..hah great!!walking distance!!nice!! BUT!!! tahap keselamatan tade..blakang tu umah bujang..sebelah umah cina..so tataw lepas smggu tu aku nie bernyawa lagi ke x..so ayah ckp ddk je la umah aunt yg agak jauh but slamat sbb die kat ceruk n sebelah2 tu adk bradik dowg (umah teres 7 bijik..sume adek bradek 7 org yg punye)..ye laaaaahhhh..trime la...so td g tgk umah..n cari teksi pajak plak..jumpe gak..sedara sepapat je dgn jiran aku gak..chaih dowg nie kawen sekampong!!ok settle!!!

then side story kat muar..dpt mkn mee bandung muar!! tepi jln pon xpe!! sedap weyh!!! aku x tipu n asap bus pon tade so it's original!! bau die mse die msk pon da buat aku tak tentu arah (cite nak hot je)..n aku dpt g tgk kilang tanam cendawan..n bli kupang n ape tah lagi satu name sipot tuh..mak rebus tadi..layan weyh...n sesat2..actually ni kali ke 2 aku dtg muar..1st mase kenduri kawen ank sulung aunt kat umah tu la tp da lupe jln..mcm2 name tempat aku jumpe..Bekoh, nyilas..ape tah lagi..lupe da..haha..

ok cukup. bye

No comments: