Wednesday, May 27, 2009

oh perasaan..~

pabila perasaan bercampur..antara marah..kecewa..duka..lara..tiada siapa mendengar..amat membosankan..inikah kawan??tidak..aku takkan gelarkan die kawan kerna die bukan seorang kawan..die yg membahagiakan aku hanya sesaat takkan diingati sepanjang hidup..kejam kah??tidak padaku sbb die memang layak untuk e2..maafkan aku..aku da malas hidup dengan orang2 macam ko...pendusta..dan bukan hanya ko anggap diri ko hebat ko blh dpt respect from me..jgn harap..nobody is perfect..i dont even care who u r like others do..i know u..i know people..n i know how u feel about me..u hate me ryte??thanks..i'll not gonna hate u cz it's not me..i juz will forget u n move on..ko x penting pon..ko hanya seorang kawan yg bukannya teman aku pon..tp aku yg kene dengar ko..skarang da mls..heish..bencilah bila kepercayaan dirobek dan diganti dgn kebencian walau ku ckp ku takkan membenci org tapi ku tetap terasa dengan perbuatan kamu so ak terbenci kamu~~~~~~~~~

aku merepek.aku tahu.cukup.bye

No comments: