Wednesday, May 6, 2009

oh hidup!!




akhirnya ak abes gak battle dgn exam..mkn tak abes..tito tak lena (x bcz of study..but panas weyh global warming!!!..)n hampir muntah hijau pabila sume da bercampur aduk..but thanks to Allah i can answer all d quest dgn jayanye but adelah sane cni lobang cz lupe..hahaha...

utk meng-annealing-kan(membuang) minda yg full...aku n few fwens g konvoi 3 kete g sunway main ice skating...lalala...bukan lagi tenang..lagi tensen!! sbb tak reti..esp aku..yg give up di sparuh jalan...~~~







tah kenape..selama nie aku tasuke give up, aku give up gak utk skate...aku tadapat stabilkan diri even da 1 jam cube!!!dasat x dasat...tapelah nnt aku try lagi...huhu...tgh kering..tasanggup nk abeskan duet...ehek~~

p/s...gamba blur cz i used my sony w850..cam tak secanggih 2 mp fone skarang~~~





3 comments:

Azar Azman said...

ak dgr ramai yg saket2 badan pas event ni. i wonder y. haha

Judiene said...

hahahaha~~
len kali msk dlu la kls men skate..
baru la xjatuh..
hihihi~~

violet said...

judiene-oh gelakkan..takpe2..practice makes perfect~~

azar-sampai hati..jatuh je brape kali en so padan muka lah~~~